Saturday, September 25, 2010

教训

今天,

他妈咪 问我 昨天他去了哪里
因为他驾车载几个朋友出去了

我回答‘不知道’ actually I knew  (¬‿¬)

他妈咪教我说 :
[ 改天他去哪里你跟着去! 他去哪里你说你也要跟, 不然他出去惯了就到处乱跑了.]

我笑着回应. 嘻嘻

我很想跟他妈咪投诉说 他的不好

但, 忍着.. 留着下次吧!

(◡‿◡)  女人吖~  不好得罪的


Thanks aunty for buying me a bag of chestnuts always on Friday.
and, Thanks his sis for buying me foods sometimes.
so Touched when I got it from them.
Appreciated that they take care of me very well. Thanks alot

No comments:

Post a Comment